Σελίδες

Monday, February 4, 2013

xa0xa0xa0..

Ένα αντρόγυνο στο αυτοκίνητο μετά από καυγά. Ο άντρας βλέπει δύο γαϊδούρια και λέει στη γυναίκα του: 
- "Συγγενείς σου είναι;" 
Και η γυναίκα του απαντάει: 
- "Ναι. Τα πεθερικά μου!"


2 συνεργάτες συζητούν σ γραφείο -Βρε Γιάννη, ακόμη εδώ είσαι; δ πηγές στην κηδεία της πεθεράς σου; -Πρώτα η δουλειά και... μετά η διασκέδαση

Στην εξεταστική οι φοιτητές τρώνε συνέχεια σουβλάκια, γιατί έχουν πολύ SOS


Μια μέρα μια παχιά κυρία, πήγε στο φαρμακείο να ζυγιστεί. Την ίδια στιγμή, ένας άλλος κύριος, μπαίνοντας μέσα της λέει: 
- "Σας κάνω 93 κιλά." 
Εκείνη, χωρίς να απαντήσει, ανεβαίνει πάνω στη ζυγαριά και ως θαύματος, η ζυγαριά τη δείχνει 93 κιλά. 
Η κυρία εντυπωσιασμένη του απαντάει: 
- "Μα πως το βρήκατε; Είμαι ακριβώς 93 κιλά." 
- "Είναι η δουλειά μου ξέρετε", της λέει αυτός. 
- "Α, είστε γιατρός." 
- "Όχι, αγελαδοτρόφος."


Συζητούν δύο παντρεμένοι: 
- "Εμένα η γυναίκα μου, είναι ένας άγγελος", λέει ο πρώτος. 
- "Αρε τυχεράκια", απαντά ο δεύτερος. "Εμένα ζει ακόμη.


By Gorgin@..!

No comments:

Post a Comment