Σελίδες

Sunday, March 31, 2013

Κρύα Ανεκδοτάκια


Μιλάνε δυο φίλοι και κάποια στιγμή λέει ο ένας στον άλλο: 
"Ρε φίλε μετά από τόσα χρόνια θέλω να σου πω κάτι: είμαι άθεος και είμαι και αδελφή" 
και απαντάει ο άλλος: 
"Δεν έχεις τον Θεό σου ρε πούστη"


- "Πήγα σήμερα στην αγορά!"
- "Και τι πήρες;"
- "Μια τρομάρα!"



Τι ειναι μπλε και δεν κλεινει ποτε;
- Το ανοιχτο μπλε.


Είναι τρεις το βράδυ και χτυπά το τηλέφωνο. Ξυπνάει ο τύπος και σηκώνει το τηλέφωνο:
-Ναι;
-(αργά και βαριά) Μπμπμποορώ και μμμμιλάαααω....
Το κλείνει το τηλέφωνο ο τύπος και ξαναπέφτει για ύπνο.
Μετά από είκοσι λεπτά, χτυπά πάλι τηλέφωνο:
-Ναι;
-Μπμπμποορώω και μμμμιλάααααωωω...
Το κλείνει νευριασμένος και πέφτει πάλι για ύπνο.
Συνεχίζεται η ίδια κατάσταση για πολλή ώρα ώσπου ξανάχτυπά το τηλέφωνο και ο τύπος τσατισμένος απαντάει:
-Ναι;
-Μπμπμποορώωω και μμμμμιλάααω...
-Μα καλά ρε φίλε, μαλ@κας είσαι;
-Όοοοοοχι, αγελάααααδα...!




- ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΛΑΧΑΝΙΚΟ?
- Η ΠΙΠΕΡΙΑ ΧΛΩΡΙΝΗΣ


Μπαίνει στο μπάρ ένας τύπος που το μισό του κεφάλι ήταν ενα τεράστιο πορτοκάλι. Κάθεται λοιπόν στη μπάρα κ παραγγέλνει μια μπύρα. Έκπληκτος ο μπάρμαν κ αφού κόντευε να σκάσει απο την περιέργεια τον ρωτάει:
- Με συγχωρείς ρε φιλαράκι, αλλά δεν μπορώ να μην προσέξω πως το μισό σου κεφάλι είναι ένα τεράστιο πορτοκάλι!!
- Α ναι... το έχω εδώ κ λίγο καιρό ...
- Μα καλά, πώς σου συνέβη αυτό το πράγμα;
- Είναι μεγάλη ιστορία. Ήμουν που λες στο υπόγειο του σπιτιού μου κ καθάριζα. Ξαφνικά βρίσκω ένα παλιό λυχνάρι κ όπως το ξεσκόνισα βγαίνει ένα τζίνι κ μου χάρισε τρείς ευχές!!!
Του λέω λοιπόν,για πρώτη ευχή θέλω να έχω όσες γυναίκες θέλω δίπλα μου για μια ζώη. Αμέσως λοιπόν γέμισε ο χώρος με καυτά γκομενακια που πέσαν πάνω μου με τη μία!
Η δεύτερη ευχή μου ήταν να έχω ένα πορτοφόλι με 1.000.000 ευρώ μέσα κ όσα χαλάω αμέσως να αναπληρωνονται,κ με ένα χτύπημα των χεριών του,το Tζίνι μου την πραγματοποίησε κ αυτή την ευχή...
- Κ η τρίτη σου ευχή τι ήταν ρε φιλαράκι;
- Το μισό μου κεφάλι να είναι ένα τεράστιο πορτοκάλι.





Ήταν δύο παιδιά τον έναν τον έλεγαν Σκάσε και τον άλλον Tρόπο . Μια μέρα τα δύο παιδιά πήγαιναν βόλτα . Για μια στιγμή λέει ο Τρόπος στον Σκάσε : 
- " Σκάσε θέλω να κατουρήσω . " 
- " Να , πήγαινε εκεί στη γωνία να κατουρήσεις " , του λέει . 
Καθώς ο Τρόπος κατουράει περνάει ένας μπάτσος και ρωτάει τον Σκάσε : 
- " Πώς σε λένε παιδί μου ; " 
- " Σκάσε " , του λέει . 
- " Παιδί μου σε ρώτησα πως σε λένε ; " 
- " Ε ! Σκάσε " , του λέει ξανά . 
- " Που είναι ο τρόπος σου παιδί μου " , τον ρωτάει ο αστυνομικός ; 
- " Εκεί στη γωνία κατουράει ! "



Τι κάνει ένας που κρατάει ένα πανί και γυρίζει;
Πανηγυρίζει!


. Τί κοινό έχει ένας ξιφίας με ένα καναρίνι; Είναι και τα δύο κίτρινα, εκτός από τον ξιφία!


Είναι 2 χταπόδια, ένα αρσενικό και ένα θηλυκό. Λέει το αρσενικό στο θηλυκό "Πάμε μια βόλτα χέρι με χέρι, χέρι με χέρι, χέρι με χέρι, χέρι με χέρι…"



Πάνε σε ένα μπαρ ο Γιωρίκας, ο Κωστίκας, ο Τοτός, η μικρή Αννούλα, ένας Ελληνας, ένας Τούρκος, μια ξανθιά και ένας Πόντιος και ο μπάρμαν λέει: ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ;;;


Ήταν ένας Κινέζος… και κοίτα πόσοι γίνανε!!!

Πιάνει μια μύγα κουβέντα με έναν σκύλο.
- Τί ράτσα είσαι εσύ;
- Λυκόσκυλο.
- Τί είναι αυτό;
- Η μάνα μου ήταν λύκαινα και ο πατέρας μου σκύλος. Εσύ τί ράτσα είσαι;
- Αλογόμυγα.
- Ρε, κόψε τις μαλακίες!


 Λέει η γυναίκα στον άνδρα της:
- Έχουμε δύο κόρες, θέλω και έναν γιο.
Και κάνει ο άνδρας:
- YO!

 Είναι 2 νάνοι και ρωτάει ο ένας τον άλλο ΤΙ ΩΡΑ ΝΑΝΕ;

Ναι, ποιός;
- Ο poweranger
- Τί; Ποιός;
- Ο μπλε!

-Έχεις καφέ σπίτι; -Όχι, άσπρο είναι.


KAI ΤΑ ΚΛΑΣΙΚΑ:

Μπαίνει ενας σε ένα καφέ. Μπλούμ.

Ήταν μια κότα. Σήκωσε το ένα πόδι, ΄σηκωσε το άλλο κι επεσε.

Ήτανε μια και μετά από μισή ώρα έγινε μιάμιση.



Γιατί οι βατραχάνθρωποι βουτάνε προς τα πίσω; Γιατί από μπροστά είναι η βάρκα!

Μάλιστα, και πόσων χρονών είστε;
- 105.
- Να τα εκατοστήσετε!

Είναι το 2 και βλέπει το 9. Λέει:
- Γεια σου 7!
- Μα… το 9 είμαι…
- Αχ συγγνώμη, αφαιρέθηκα!


No comments:

Post a Comment