Σελίδες

Thursday, May 23, 2013

ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΤΕ ΕΝΑ ΜΑΛΑΚΑ ΠΕΦΤΟΥΛΑ

ΤΡΟΠΟΣ "ΜΑΡΙΝΑ"
Σε πλησιάζει. "Γεια. Ονοματάκι;" και τετοιες μαλακίες.
Εσύ: "Μαρίνα. Εσένα;"
"Σωτήρη.."
Τον πιάνεις από τα μάγουλα και τα ζουλάς. "Αχουτο μωρε το Σωτηράκι...Ήρθες και με άλλα παιδάκια εδω; Γουτσου γουτσου!"
ΤΡΟΠΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ
"Γεια .Ονοματάκι;"
"Αει στο διάλο μαλακα μου τα χετε πρίξει τρεις ώρες μπαλόνια μου τα κανατε ρε κλαπαρχίδια. Στεφανια με λένε ρε , τι πρεπει να κανω γαμω; Να το γράψω σε ταμπελίτσα;"
ΤΡΟΠΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑ
"Γεια .Ονοματάκι"
"Νιαου"
Και γενικα ότι λεει η απαντηση είναι νιαου.
ΤΡΟΠΟΣ ΤΑΤΙΑΝΑ
"Γεια.Με-"
"Πάρε νουμεράκι και περήμενε τη σειρα σου."
ΤΡΟΠΟΣ ΣΤΕΛΛΑ
"Γεια"
"Γεια! Είμαι η Στέλλα!"
"Σωτήρης-"
"Ωραίο όνομα! Θες να κάτσεις;"
"Ναι-"
"Σε λίγο θα ρθει και η κοπέλα μου! Να τη γνωρίσεις!"
ΤΡΟΠΟΣ ΦΩΤΕΙΝΗ
"Γεια"
"Τη βλέπεις την πόρτα;"
"Ε-"
"Δειξε μου πως ξέρεις να τη χρησιμοποιείς."
ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗ
"Γεια."
"Ψώφα."
ΤΡΟΠΟΣ ΒΑΓΙΑ
"Γεια"
Μαζέψου στη γωνια και κοιτα το πατωμα μεχρι να φύγει. Μη βάλεις τα γελια.
ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
"Γεια"
"Γεια! Ξέρεις τι καναμε πέρσι στο χωριο μου....κτλ κτλ"
ΤΡΟΠΟΣ ΒΑΣΩ
Δεν προλαβαίνει να πει γεια.
"Κοιτας κατι;"
ΤΡΟΠΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑ
"Γεια"
Αρχίζεις να μιλας με Θρακιώτικη προφορά.


Σας βοηθησαν; Το ξέρουμε πως όχι, αλλα δεν βαριέσαι...

Ζοe&Vcay 
 

No comments:

Post a Comment